Sık geçen başlıklar

ölümden sonra hayatın varlığı sorunsalı 2

ekşi'de gör
olabilir de, olmayabilir de...

fakat yok demek de fazla kesin. bu hayata gelmeden önce yoktuk, sonra burada kendimizi 'var' bulduk. üstelik milyonlarca türün içinde, milyarlarca canlının arasında aklı olan, gözlemleyebilen; sağlam bir belleğe sahip; piramidin en tepesindeki tür olarak... yaşama uygun bir gezenin en uygun zamanlarından birinde kendimizi buluverdik.

ya çok şanslıyız ya da işin içerisinde başka bir tuhaflık var.
'default' ettiğimiz 'var olmak' düşünüldüğünde en sıra dışı şeylerden biri.

öldükten sonra tekrar uyanırsam buna şaşırmam çünkü bir insan olarak var olmak da yeterince tuhaf.