Sık geçen başlıklar

ölüm raporuna covid-19 yazmayınca darp edilmek 1

ekşi'de gör
bir ülkenin doğru bilgi alma hakkını savunmuştur. kesinlikle çomar değildir. "yakınımız öldü neden kurtaramadınız" diye değil, "neden insanlardan bunu saklıyorsunuz, bu şekilde daha çok ölüm olur, sorumlusu olursunuz" mantığıyla hareket etmiştir.
ben şahsen yanlış bir şey görmüyor, üzerine de teşekkür ediyorum.