Sık geçen başlıklar

ögretmenevleri yalnızca öğretmenlere ait olsun 1

ekşi'de gör
change.org'da başlatılmış haklı bir kampanya.

"biz öğretmenler olarak çoğu illerdeki ogretmenevlerinde yer bulamamaktayız. öğretmenler dışında herkesin kalabildigi öğretmenevleri ile ilgili çalışmaların yapılmasını, polisevleri ve orduevlerinde olduğu gibi öğretmenevlerinin de yalnizca öğretmenlere tahsis edilmesini istiyoruz."

https://www.change.org/…tion&utm_term=petition_show

zorunlu edit: öğretmenevine gittiğimizde orda yabancı gibi bir pozisyonda kalmak istemiyoruz hepsi bu. yoksa bedava otel aradığımız yok. gidiyorsun paranla bile kalamıyorsun. biz bundan rahatsızız sevgili öğretmen düşmanları.