Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin problemlerini kimsenin umursamaması 1

ekşi'de gör
okulumdaki öğretmenlerden bir.tanesi sadece haftada bir gün okula gelip paraf atarak maaş + yüzde yirmibeş zamlı full ek ders alıyor.

kanıma dokunuyor buraya yazmak istedim.

bunlar yüzünden iyi öğretmenler zarar görüyor.çözülmesi gereken o kadar çok problem var ki...

ekleme : bahsettiğim kurum ağır otizmli öğrencilerin olduğu özel eğitim okuludur.ve bu tür okullarda ek ders ücretieri yüzde yirmibeş artırımlı ödenir.