Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin ders programı isyanı 2

ekşi'de gör
0-20 yas arasi insanlar bos durmasin serserilik yapmasin diye okullar yapilmis.

20-50 arasi insanlar bos durmasin diye de ogretmenlik var.

keynes ne diyor, devlet gerekirse cukur kazdiracak istihdam yaratacak.

5 milyon adam cukur kazip kapatiyor.
egitimmis falan hikaye bu insanlar laf olsun diye ise gidiyor.
askerlik gibi dusun 12 ay yerine 30 sene gidiyorlar.

50bin maasa, haftada 3 gun bir binaya gidip bekliyorsun iste.
3 gun yerine 7 gun gitse de sana bir faydasi yok.
bana kalsa 50bin maasi versinler hepsi evde otursun.
yollarda kalabalik yapiyorlar.
trafik oluyor ben magdur oluyorum. ulkeye para sokan ihracatci magdur oluyor.

hatta bence ogrenciler de yalandan gitmesin. tarlada calissinlar, sigir yetistirsinler ulkeye faydasi olsun. 20 sene okula mi gidilir sacmalik.

bence bunlari sorgulamaktan vazgecin kafayi yersiniz.