öğretmenin işi öğrencidir. öğrenci yoksa öğretmenin olmaması da gayet normaldir. bunun bu kadar konuşulması anormaldir.
toplumda o kadar asalak yaşayan hazır yiyici takımı varken öğretmenlerin bu kadar eleştirilmesi toplumun seviyesidir.
4 yıllık üniversite bitir, kpss'yi dereceyle kazan, adaylık sınavına gir, ortaokul mezunu bekçiden az maaş al.
bi siktirin gidin ya.
06.11.2021 · 6. sıra
uvercinkay
05.11.2021 13:32 ~ 13:33