Sık geçen başlıklar

öğretmenler toplu istifa ederse olacaklar 2

ekşi'de gör
kendinden düşen evladına tahammül edemeyen, evladını yük gören, okula gitsin de evde olmasın kafam rahat etsin diyen annelerin en fazla başı ağrır.
bir öğretmen olarak bir halt olmayacağını düşünüyorum.başta ekşiciler olmak üzere,öğretmenler dışında herkes eğitimden anladığı için eğitimde ilerleme bile kaydedilebilir.her evden birer moron pardon einstein çıkar.