Sık geçen başlıklar

öğretmeniniz ile hiç mi güzel anınız yok 1

ekşi'de gör
yüzlerce hatta binlerce var. mesela ortaokul türkçe öğretmenim. yazmayı ve okumayı sayesinde sevdim. sonra lise bilgisayar öğretmenim, hocam, ustam, manevi babam. bugün severek yaptığım bir mesleğim varsa onun emekleri sayesindedir. arada kötüleri yok muydu? vardı dünya kadar hem de. bu sorunun temelinde yatan cevap bardağın neresinden baktığınızla alakalı.