bir öğretmenle iletişim kurmak çok zordur çünkü öğretmenler az dinler çok konuşur.
mesleki alışkanlık, yapacak bir şey yok.
yeri gelir televizyondaki haber spikerine laf anlatmaya çalışır gibi hissedersiniz, o bildiğini anlatır. öylesine kesintisiz konuşur ki aklınızdaki bir şeyi söylemek istersiniz, imkan bulamazsınız sonra konu değişir bildiğinizi de unutursunuz.
bir diğer kötü yanı hayatta her şeyi bildiklerini düşünmeleri. karşıdaki insanı boş sanmaları ve öğretmeye çalışmaları.
bir saat çekilir, iki gün çekilir, üçüncü gün kaçmak istersiniz.
sözün özü eğer zeki biriyseniz öğretmen kadın çekilecek çile değildir.
tanım: yanlış önerme.
09.08.2021 · 34. sıra
keltox
08.08.2021 10:59