ekşide bdsm yi öğrenip çocuk için duyar kasan şeref yoksunları... öğrenci dövmek yanlıştır, suçtur. bunda hemfikirim. ilkokulda2 tokat yedim, asla unutmam. ama asla saygısız olmadım.
ortaokuldaydık... fencimiz yaşlıydı, iyi niyetini suistimal eden öğrencilere hiç sesini çıkarmadı. hep iyi bir öğretmen oldu. pencereden kaçarlardı. hoca bir gün fark edip yok yazdı diye o gün anahtarla boydan boya çizdiler arabasını, lastiklerini indirdiler. tontiş hocamın mütevazi arabasının... kızmadı... çocuklardan biri lisede gasptan hapse girmiş, diğeri kız arkadaşına şiddetten okuldan atılmış.
lisedeyiz... allah için iyi bir anadolu lisesindeyim. ama düz liseyle birleşik. kızlarla yürüyoruz koridorda, arkamızdan biri bir laf attı, akıllara zarar... nöbetçi öğretmen duymazdan geldi. o öğrenci bir kız öğrenciyi sürekli rahatsız ettiği için atıldı, bi gün bıçakla kızın yolunu kesti, kendi arkadaşları müdahale edebildi...
lisede öğretmenim. ama buradaki dalyaprakların okuduğu gibi kolejde falan değil, torbacıların olduğu bir ilçenin meslek lisesinde. öğrencim 'hocam valla sadece sigara içiyordum' diyince seviniyorum. siz düşünün. baya at hırsızı gibi öğrencim var. beni kolunun altına alsa götürür. abimden büyük görünüyor. neyse. ben öğretmenlik okurken bana kimse 'sen gardiyanlık yapacaksın, bak hırsız, gaspçı, torbacı çocukları eğiteceksin. arkansastaki hapishane gibi' demedi. hiç öyle ölü ozanlar derneği falan değil baya banliyö 13 tadında hayatlar. okulu basmaya dayısı gelmiş çocuğun, içerden yeni çıkmış, gasp,adam yaralama...
daldan dala atlıyorum da sinirliyim size, okulun ilk çocuklara sordum ne olcaksınız diye, bana bunu öğrettiler, iletişim kur dediler. çocuk dedi ki hocam kulüp açıcam. baakk öyle gece kulübü zannetme yapraaam, bu kulüp ankarada yaşayan bilir, karanlık gecelerin döndüğü, alengirli kulüp, mevzuyu anladım, neden ahmet dedim, yakının mı var bu işle uğraşan? dayımın kulübü var hocam dedi. neyse, dersime söve söve giren de bu ahmettir. ha gelip benden özür diledi o ayrı ama benim eğitimini aldığım o yaklaşımlar, greene disiplini, öfke kontrolü, okuduğum psikolojik kitaplar, irvin d. yalomlar falan hiç bir bo-ka ya-ra-ma-dı!!!!
bakın dayak değil mevzu, şu anki nesil, öğretmenin eseri de değil. senin eserin. ekşide yar.ak kürek yazan ukala, kendini bilmez, saygısız, tahammülsüz... ailesinin eseri. her dara düşünce tablet veren, sevgi vermeyen, para veren, saygı vermeyen, içi boş güven veren senin ürünün. ailen arkanda durmadı diye çocuğunun her yaptığına eyvallah diyen sensin. ya hu çağımızda erken ergenlik var,2 yaşındaki çocuk istediği olmazsa çıldırıyor. en son öğretmen suçlu. bu bombok çocuğu adam etmeye çalışmak, sevilecek bir iş değil. katlanılacak bir iş. o paraya bence bu bile çok. 2700 tl maaş veriyorsun ve diyosunki 35 kişilik meslek lisesi sınıfından dahi çıkar. ya.raama çıkar. ç.k beyinliler. çocuğunuz meslek lisesine düşer inşallah. yolunuzu meslek liseli keser inşallah. öğretmen kadar başınıza taş düşer inşallah
29.12.2017 · 38. sıra
birbenexiktim
28.12.2017 00:06