öğretmenler zaten sekreter, ödevini yapmayan her öğrenci için aileyi arayıp bilgi verecek, akşam eve gidince ailelerle telefon görüşmesi yapacak yetmedi aileler arayacak hepsiyle ilgilenecek, özel hayatları da yok zaten bu öğretmenlerin.
üstüne bir de asgari ücretin bir tık yukarısı maaş vereceksin.
he yarram hee!!!
27.05.2017 · 20. sıra
tony montona
26.05.2017 11:43 ~ 11:44