Sık geçen başlıklar

öğrencileri için cebinden para harcayan öğretmen 1

ekşi'de gör
madem bu mecrada nick'lerimizin arkasına saklanarak konuşuyoruz ben de katılayım bari.

benim bu kişi. ne olur ne olmaz diye her ayın on beşinde aldığımız maaşa haram bulaşmasın diye kalem, defter, silgi, top kağıt , eğitimle ilgili ne varsa alırım. derste arkadaşlarından kalem ya da uç isteyen isteyen öğrencilere cebimden çıkarıp veririm. sınıf ile ilgili bir etkinlik olursa çoğunu cebimden karşılarım. veliler sorduklarında ise "bi hayırsever bu iş için para verdi" derim.
inanın bu işi bir çok arkadaşım da yapıyor. kimseye de hava falan atmıyoruz. öyle para sevdalısı insanlar değiliz.
yanlış tanımışsınız bizi.