arttırıyorum yaklaşık 5 senedir tek öğün yemek yiyorum. literatürde omad (one meal a day) olarak geçiyor. intermittent fasting + ketojenik diyet yaptığım dönemde vücudumu alıştırdım. bir daha bırakamıyorum. bu şekilde akşam yemeklerinden çok daha fazla keyif alıyorum. kilo vermek bir süre sonra duruyor ama. ben akşam yemeğinde 3 öğün yiyen birisi kadar yemek yiyorum diyebilirim.
tanım : sonuna kadar haklı olan önermedir.
not: "az az yiyin sık sık yiyin" ve "kahvaltı altın, öğlen yemeği gümüş, akşam yemeği bronz değerindedir" insanlık beslenme tarihinde insanlara atılmış en büyük kazık sloganlardır.
23.07.2023 · 15. sıra
kancello
22.07.2023 00:13 ~ 11:32