Sık geçen başlıklar

çok yaşlı insanları çalışırken görmek 1

ekşi'de gör
çalışmak üzücü, kötü bir şey değil. üzücü olan 80-90 yaşında bir sosyal güvencesi olmadığı için çalışmaya mecbur olan insanları görmek. mecbur olmadığ halde 80-90 yaşında çalışabilen insan gördüğümde akıl, beden ve ruh sağlığını o yaşta halen aktif tutabildiği için saygı duyuyorum.