Sık geçen başlıklar

çocuksuz oteller istiyoruz 1

ekşi'de gör
adam haklı katılıyorum.
ben bile cocuklu biri olarak zor katlanıyorum.
hatta sadece cocukların kabul edildiği (yekten cocukları kapıda alacaklar arada biz gider gorur severiz) oteller bile olsa harika olacak.