Sık geçen başlıklar

çocuğuma katlanmak zorundasınız diyen baba 1

ekşi'de gör
çocuk sahibi bir insan olarak; değilim, hiç kimse de değil.
ben çocuğuma önce etrafı rahatsız etmemesini, sessiz ve sakince iletişim kurabilmeyi vs öğretirken; girdiği her ortamda bağırıp çağıran, yeri göğü inleten çocuk ve ailelerini dinlemek zorunda değil kimse.
çocuktan önce anneleri yeri göğü inletiyor bizim insanın.
sözde tatil yapan türk aileleri orada bile sürekli kavga gürültü halindeler maaile.
bahsedilen zorluklara gelince, onlar ülkenin size sunmadığı imkanlar.
yıllardır seçtiklerinizin size sundukları.
çocuğuna dur diyemeyen insanların yeni jargonu da bu.

edit:entryye çocuk sahibi bir insan olarak diye başladığım halde; “senin çocuğun var mı ki”, “çocuğun olmadan”, “çocuk sahibi ol da” vs tarzında onlarca mesaj aldım.
bence ülkeden umudunuzu tamamen kesin ve ülkenin şu halini sorgulamayı da bırakın.