çağın her nimetinden köküne kadar faydalanıp işinize geldiğinde "ilkeliz biz yaşasın en temel içgüdülerimiz, erkek çok eşli, üremek içgüdü, özümüzde hayvanız biz" diye akıl satıyorsunuz ya, benim alnımda damar çıktı sizin gibi salaklara maruz kalmaktan.
git mağarada yaşa kardeşim? bırak o akıllı telefonunu, mağara duvarlarına işle kimsenin merak etmediği fikirlerini. paragraf paragraf döşemiş bir de. size açıklama mı yapacak insanlar? herkes size "çocuğumuz olmuyor" demek zorunda mı? ve ayrıca çocuk istemeyenler olarak sizden mi öğreneceğiz ne isteyip istemediğimizi? kendi hayatında döllemekten/döllenmekten başka bir şey başaramamış insanların konusudur başkasının nüfus defterini tutmak.
ben sana neden çocuk istemediğimi anlatsam bile anlamazsın ki. senin için hayat kıytırık bir okul, iş bulmak, "hayırlı bir kısmet", altın saymak, o evliliğin ilk haftası ananın babanın elini öpmeye gitmek, o ziyarette aile büyüklerinin "e bi torun da gelir artık keh keh keh" laflarına yüz kızartmak falan. paran mı yok? aa çocuk evin bereketidir, rızkıyla gelir. çocuk doğar, prens-prenses muamelesi. kral-kraliçesiniz ya. sonra sal çocuğu. şansa büyür o çocuk. liseye gelir, beş klasik sayamaz, bir derin muhabbet kuramaz, futbol konuşur. ama ne yaptınız? çocuk yaptınız siz. soyunuzu yürüttünüz, bravo. kendiniz gibi bir cahili saldınız dolaşıma, kimseye de "kısır" dedirtmediniz. boş zamanlarınızda da başkalarının doğurup doğurmadığına kafa yordunuz. sizin hayatınız bu kadar. küçücük pencerenizden hayatı bu sanıyorsunuz, başkaları da böyle yaşamıyorsa kesin bir arıza var zannediyorsunuz. cahilsiniz, bilmediğinizi bile bilmiyorsunuz.
19.09.2023 · 8. sıra
montevida
18.09.2023 00:04 ~ 00:50