Sık geçen başlıklar

çocuğa yurtdışında kullanışlı isim koymak 3

ekşi'de gör
(bkz: adam)

adam diye yazılır, edım diye okunur.

hem kimse ona adamlık öğretmeye kalkmaz, adamın dibidir zira.
kızım olursa adını pıtış koyucam, oğlum olursa yarrak. kullanamasın burda, 5 yaşına geldiğinde adından utansın, barınamasın, kaçsın bu ülkeden. biz yandık o yanmasın amk.