henüz dört yaşımda olduğumdan anlayana kadar sormaya devam ettiğim, çok sorular sorduğum günlerden birinde anneme sormuştum. uzun uzun anlatmıştı ama bana yeterli gelmemişti anlattıkları. elimle tutup, gözümle görmem gerekiyordu allah'ı.
– ama anne, allah tüm bunları yaratıyorsa neden görünmüyor?
– "görmediklerin, varolmadıkları anlamına gelmez. allah, en büyük enerjidir. senin anlayacağın şekilde anlatayım; elektrik olmasaydı, bu abajur ışık vermezdi. sen ışığı görüyorsun, ama ışığı ortaya çıkaran elektriği görmüyorsun. allah'ı da, yarattıklarında görürsün.
canım annem nur içinde, huzur içinde uyu.
02.11.2017 · 38. sıra
tatli eksi
01.11.2017 00:19 ~ 00:20