Sık geçen başlıklar

çocuğa tanrıyı anlatmak 1

ekşi'de gör
henüz dört yaşımda olduğumdan anlayana kadar sormaya devam ettiğim, çok sorular sorduğum günlerden birinde anneme sormuştum. uzun uzun anlatmıştı ama bana yeterli gelmemişti anlattıkları. elimle tutup, gözümle görmem gerekiyordu allah'ı.

– ama anne, allah tüm bunları yaratıyorsa neden görünmüyor?

– "görmediklerin, varolmadıkları anlamına gelmez. allah, en büyük enerjidir. senin anlayacağın şekilde anlatayım; elektrik olmasaydı, bu abajur ışık vermezdi. sen ışığı görüyorsun, ama ışığı ortaya çıkaran elektriği görmüyorsun. allah'ı da, yarattıklarında görürsün.

canım annem nur içinde, huzur içinde uyu.