restoran afyon'lu bir dayıya aitmiş. restoran'da çalışan türkistan'lı çocuklardan birini de dövmüşler. lan çocuk türkistan'dan zalimin zulümden kaçmış gelmiş türkiye'ye, burada gerizekalının zulmüne uğramış.
allah akıl fikir versin diyeceğim ama akıl olsa faşist olmaz zaten.
30.06.2015 · 17. sıra
unhopefully
29.06.2015 19:46