devamlı gıda yönetmelikleri değişiyor
ekonomik krizin hissettirilmemesi için önce gramaj küçültüldü.
bir noktadan sonra artık ambalaj masrafıyla başa çıkılamaz hale geldi.
40 gramlık çikolata 30 grama düştü, 20 grama 15 grama düşse ambalajına yazık. koca bar çikolata bir lokmalık hale gelecek. ve insanlar almayacak
zam da yapmalarına izin verilmiyor
mecburen daha kalitesiz ve daha kalitesiz malzemeden üretilmeye başlandı
ne tavukta tat kaldı, ne kırmizı ette, ne şekerde çikolatada dondurmada
yağı da alıniyor vitamini de, su da katılıyor içine donduruluyor süt, yersen...
(bkz: kokolin)
30.08.2021 · 19. sıra
aktor erol
29.08.2021 10:59