Sık geçen başlıklar

çikolataların tatlarının gittikçe bozulması 1

ekşi'de gör
devamlı gıda yönetmelikleri değişiyor

ekonomik krizin hissettirilmemesi için önce gramaj küçültüldü.

bir noktadan sonra artık ambalaj masrafıyla başa çıkılamaz hale geldi.

40 gramlık çikolata 30 grama düştü, 20 grama 15 grama düşse ambalajına yazık. koca bar çikolata bir lokmalık hale gelecek. ve insanlar almayacak

zam da yapmalarına izin verilmiyor

mecburen daha kalitesiz ve daha kalitesiz malzemeden üretilmeye başlandı

ne tavukta tat kaldı, ne kırmizı ette, ne şekerde çikolatada dondurmada

yağı da alıniyor vitamini de, su da katılıyor içine donduruluyor süt, yersen...

(bkz: kokolin)