gece saat 10 suları telefonum çaldı:
-merhaba oğlum nasılsın?
+iyiyim fatma teyze siz nasılsınız?
- biz de iyiyiz çok şükür. oğlum senden bir ricam olacak. biz köye bu gece gelemeyeceğiz son otobüsü kaçırdık çarşıdaki akrabalarda kalacağız. emel de köyde yalnız korkar o şimdi bu gece bizde kalır mısın?
çerkeslik xhabzedir.
18.11.2017 · 39. sıra
konyali balik adam
17.11.2017 00:19 ~ 00:27