bir ürünün güzel olup olmamasıyla ilgili değildir boykot ya da tepki. burada önemli olan bu sözü edecek kadar geri kafalı insanların böyle kurumların başında olabilmesidir. sen "ama çayları çok güzel ya" diye tepki göstermezsen, diğeri "sütleri çok iyi ya" diye tepki göstermezse bu tipler de gelir istedikleri gibi at koşturur.
azıcık farkında olun gücünüzün.
08.02.2018 · 17. sıra
thefdeniz
07.02.2018 14:57