yap-işlet-devret modeli sayesinde köprüye kadar gitmeden ödememi rahatlıkla yapabiliyorum vatandaş olarak. mesela merhum demirel ve özal tarafından yaptırılan boğaziçi ve fsm köprülerine ödeme yapabilmem için illa geçmem lazım.
neyse ki yap-işlet-devret modeli var. böyle mükemmel bir modeli ülkemize kazandıranlara ne kadar teşekkür etsek az. *
29.03.2022 · 42. sıra
zampara ferit
28.03.2022 16:14 ~ 19:04