saçmalaktır.
yalnız şu da var, lan arkadaş çok mu zor aşı olmak? ne tatlı canınız var ben anlamıyorum mrna aşıymış uzun dönem bilmiyoruz şu bu diyenler yaptıranları dangalak kendilerini çok zeki sanıyor herhalde.
çinovak olun biontech olun ne buluyorsanız hangisi kafanıza yatıyorsa olun geçin amma büyüttünüz be.
13.09.2021 · 14. sıra
baran sah
12.09.2021 16:47