Sık geçen başlıklar

çalışanların ücretsiz pcr testi yaptıramaması 1

ekşi'de gör
saçmalaktır.

yalnız şu da var, lan arkadaş çok mu zor aşı olmak? ne tatlı canınız var ben anlamıyorum mrna aşıymış uzun dönem bilmiyoruz şu bu diyenler yaptıranları dangalak kendilerini çok zeki sanıyor herhalde.

çinovak olun biontech olun ne buluyorsanız hangisi kafanıza yatıyorsa olun geçin amma büyüttünüz be.