odtü hazırlık sınıfındaydım. klasik ilk sene heyecanı sanırım ilgimi çeken her türlü öğrenci organizasyonuna girmiştim. gastronomi, robotik falan.*
bu kulüplerden birisi evrim ağacıydı. benim için pek uzun soluklu olmadı bu serüven ama çağrı mert bakırcı kulübün başkanı olarak, her toplantıya zoom'dan katılırdı. adam gerçekten biyoloji ve evrim ve genel olarak bilim meraklısı. saatlerce konuşurdu valla. hem makina mühendisi olup hem de görece alakasız diyebileceğimiz bir konuda çoğu uzmandan daha çok bilgiye sahip. o zamanlar evrim ağacı bugünkü gibi milyonların takip ettiği bir oluşum değildi. gerçekten çok çalışılarak bugünlere geldi topluluk.
yani kendisinin büyük fanı değilim ama burada çağrı'yı twitter üzerinden takip ettiği kişiler üzerinden vurmaya çalışmak çok acınası. çok komik. adnan oktar ve tayfasının yapacağı türden aşağılık bir hareket.
insanların fikirlerini sevmiyorsunuz diye cinsel yönelim veya özel hayat üzerinden vurmaya çalışıyorsanız o küçük aklınızla, gerçekten zavallısınız.
evrim ağacı orijinal içerik üretiyor mu bence hayır ama türkiye gibi bilimin çok geride olduğu bir toplumda, halkın eğitimi için faydalı bir oluşum. hele ki dogmatik düşüncenin her yerde hakim olduğu bu zamanda…
ayrıca bildiğim kadarıyla çağrı evli ve çocuğu var.
22.08.2023 · 8. sıra
einsteinin kedisi
21.08.2023 16:37 ~ 17:07