Sık geçen başlıklar

çılgına dönüp kudursalar da tercihim erdoğandır 2

ekşi'de gör
buna değil de o ayağa kalkıp alkışlayanlara ne diyeceksin..

aynı kişiler, devlet bahçeli rte'ye ağız dolusu sallarken de alkışlıyordu..

türk siyaseti lağım çukuru arkadaş..

rezillik kelimesinin anlamı.
devlet bahçeli'nin bugün söylediği söz.ne diyelim, allah muhabbetinizi arttırsın.

http://www.internethaber.com/…dogandir-1752481h.htm

ha şöyle bi şeyler de vardı geçmişte:

(bkz: bahçeli aile nedir çocuk nedir bilmez)
(bkz: sen genelkurmay başkanımızın tırnağı olamazsın)
(bkz: sen bozkurtlarınla yürü ben insanla yürüyeceğim)
(bkz: bahçeli uçağa binmekten korkan bir zavallıdır)

bu da bahçeli tarafından:

"tayyip erdoğan cumhurbaşkanı olamaz" : https://www.youtube.com/watch?v=makcmmdcjn0
"erdoğan sen ülkücünün gardaşı olamazsın": http://www.haberler.com/…-olamazsin-6357764-haberi/