değişik bir entity'dir. wysiwyg html editörleri kontrol amaçlı kullanıyordu sanırım.
edit: olm ne abarttınız altı üstü html kodu. tarihte bugün'e girip 2001 yılının entrylerinde 4. sayfada bulunuyor başlık. o zamandan beri var yani. bug olsa silerler.
edit2: ekşi sözlük heykırı diye mesaj atan oldu.
edit3: debe'ye sokalım diyenler var şimdi. keşfettiğim için şuku verenler var. şaşkınlıkla izliyorum.
edit4: ssg ilk entry'i yazdığı için ssg'nin adamı diyenler var bana. sözlüğü çökertmek için güncellemişim başlığı. baba ne kafalar yaşıyorsunuz?
edit5: millet içini dökeceğini söylüyor. tanım ve başlık açma zorunluluklarını kaldırmışım gibi teşekkür edenler var. ekşi itirafa rakip bulmuşum.
04.07.2016 · 16. sıra
alister
20:57 ~ 22:32