Sık geçen başlıklar

%50'lik kesimin hepsini fakir ve cahil sanmak 2

ekşi'de gör
15 yıl aynı partiye oy vermek kesinlikle cehalet göstergesidir.

fakirler mi zenginler mi bilemem ama cahil oldukları kesin, bakınız dünyanın hicbir ülkesinde diktatörler haric 15 yıl hüküm süren iktidar yoktur.
normal ülkelerde insanlar "cumhurbaşkanımıza gönülden baglıyız"diye bir argüman kullanmaz ama sadece bizim ülkemizde, facede grupları var.,görülür bu söylemler.

..şimdi sen bir ülkenin yöneticisine,siyasi parti temsilcisine ,beeaaa gönülden baglıyım,dersen bu ne demektir biliyor musun,senin duyguların vatan,millet,toprak degerlerinin önüne gecti demektir. sende vatan ,toprak,bayrak bilinci yok demektir, senin asıl görevin,bilincli vatandas olarak ilk görevin,seni yönetenin açıgını yakalamak ve bunun hesabını sormaktır,ama sen ammmaa bennn gönülden baglıyım dersen hatalaarı da görmezsin gördüklerini de affedersin bu da senin yukarda saydıgım bilinclerinin olmadıgının yani akılsız cahil oldugunun ıspatıdır.

bak bir de normal ülkelerde normal insanlar,tüm sorunların ,ekonomik krizin ,işsizliğin vs sorumlusu olarak oy verdiği iktidara oturttugu partiyi görür, ancak akılsızlar cahiller bu sorunların sorumlusu olarak oy vermedikleri partileri görür...

bu akılsızlıgı bu cehaleti bile anlayamazsın cünkü bunu bile anlayabilmek ,idrak edebilmek akıl gerektirir o bile yok sende.