aslında geri alınmış bir şey yok ortada. sadece tekrar görüşülecek; %60 da yapılabilir *
işin özü şu; toplumda nabız yoklanıyor bu tip kararlar verilmeden önce. baktılar tepki yok; aynen devam. ama tepki olursa "bakın sizi düşünüyoruz %20'ye düşürdük " denilerek zam oranını azaltacaklar. millet de "oh ne güzel az zam yaptılar" psikolojisiyle ölümü görüp sıtmaya razı olacak. her türlü prim. ama insanımız da dışkısını çıkarmayınca sesini çıkarmıyor maalesef * ; neredeyse "köprünün ortasındaki adam sayısını ikiye çıkarın" diyecekler.
02.10.2017 · 17. sıra
osty
01.10.2017 19:46