Sık geçen başlıklar

%0.5 ile imf'den borçlanmayıp %6 faizle borçlanmak 1

ekşi'de gör
çünkü imf parasının nereye gittiğini takip eder. borcu verince "al kanki istediğini yap" demez. ayrıca reis imf üzerinden yaptığı siyaset ortadayken %6 değil % 16 olsun yine diğer taraftan alır o borcu.