bakıyorum, hashtag’i savunan entry’lerin çoğu şu bağlamda:
1) “orospu çocuğu hayvan düşmanları”
2) “nazi kampından hallice”
3) beslemeye devam edeceğiz
küfret, klişe kalıplarla tartışmayı sulandır, çözümsüzlük için inat et.
gerçekten bu çomaristan’dan bıktım artık.
arkadaşlar cidden anlamıyor musunuz?
mevcut durumu devam ettirirsek bugün 10 milyon olan başıboş köpek nüfusu birkaç sene içinde 20 milyon olacak.
ne olur artık söyler misiniz hangi çözüme razısınız?
“köpekler barınaklara götürülsün” yok barınaklar nazi kampı
“kısırlaştırılsın” yok üreme hakkı, yok o kadar hayvan kısırlaştırılamaz
“sahiplendirme yapılsın” hayır onların yeri sokaklar
“uyutulsun” orospu çocuğu canisiniz
e söyleyin o zaman ne olur nasıl çözülecek bu mesele?
çocuklar ölüyor çocuklar. ötesi var mı?
millet sokağa çıkamıyor, bisiklete motosiklete binemiyor. parka bahçeye gidemiyor.
dört köşe odada mı geçirelim ömrümüzü napalım??
çözümsüzlükte inat ederek, derdini anlatan insanlara en ağır küfürleri ederek felaket senaryosunu hazırlıyorsunuz farkında değilsiniz.