ne istiyorlar?
soma’da madenci dövdüler, üniversitelerde öğrenci dövdüler, statta taraftar dövdüler, meydanlarda halkı dövdüler, yollarda araç durdurup mamalandılar…
yetmiyor mu? daha mı az dövmek istiyorlar? daha mı çok? yoksa daha az çalışıp daha çok dövmek mi?
işsiz intiharları oluyor, işsizlikten yahut parasızlıktan.
aselsan intiharları oluyor, ordu teknolojisinin yol açtığı kıyımların travmasından. adam, işi bıraksa da işi onu bırakmıyor. intihar ediyor.
polisin derdi ne? dövdükleri insanlardan zerre rahatsızlık duymuyorlar. yaşayacağı en büyük travma, amirinin bağırması. yarattıkları kötülükten zerre suçluluk hissetmiyorlar.
işi bırakmaya mı korkuyorlar?
işsiz kalırsa, sokakta bekçiden polisten dayak yiyeceğini mi düşünüyor?
sıkıntı ne ki; bu adamlar işi bırakmak yerine intihar ediyor?