Sık geçen başlıklar

#atatürkünedenseveyim 1

ekşi'de gör
siz sevmeyin amına koduklarım. kemal değil, atatürk değil, ulu önder başkomutan mustafa kemal atatürk diyeceksiniz.

türkler mustafa kemal atatürk'ü çok severler çünkü babalarıdır ama araplar ve arap özentileri mustafa kemal atatürk'ü sevmezler.

atatürk'ü neden mi sevmelisin?
işte bu yüzden. bugün ülke sınırlarımız böyle olmadığı için. atatürk olmasa ayasofya'da namazı nasıl kılacaktınız acaba merak ediyorum. bunlara göre zaten atatürk ingiliz ajanıydı, osmanlıyı yıktı falan derler. velev ki atamız sigara içtiği için, alkol içtiği için kötü biri olsun. farz ediyoruz bak atatürk'e kötü dedik mi? dedik şimdi eyvallah. şimdi sizin o namazında niyazında dediğiniz adamlarla atatürk'ü karşılaştırın bir. beyni biraz zorlayın, çok zor değil lan ciddiyim. her türlü yolsuzluk, hukuksuzluk, hırsızlık sizde ama atatürk kötü öyle mi?

ben din düşmanı biri değilim, hatta ben de müslümanım ama müslümanlık sadece namaz kılıp, oruç tutmakla olmuyor. gözünüzü açın, mal olmayın bu kadar. karşınıza iki kuran okuyup gelene taparsanız daha çok güderler sizi bu kafayla.

şimdi mustafa kemal atatürk'ü sevmeyenler arabistan'a gidebilir. zira bu ülkeyi hak etmiyorsunuz.