herkes her meslek grubunun kendinden daha az çalışıp hakettiğinden fazla maaş aldığını düşündüğü için hepimiz gül gibi açlık sınırında yaşıyoruz <3 < 3
yemeksepeti kuryesi iş mi bıraktı?
okusaydı amk lise mezunu adam üniv mezunundan daha çok kazanıyor otursun yerine.
doktorlar iş mi bıraktı?
şımarık bunlar herkesi doktor olmak istedi olamadı sanıyorlar zaten dayak yemeyi de hak ediyorlar
öğretmenler iş mi bıraktı?
ağlaklar, üç tatil yapıyorlar ….
hepinizi gönülden tebrik ediyorum arkadaşlarım. ekonomik olarak bulunduğumuz halin bence de üretim araçları ile ne bileyim neoliberal politikalar falan ile hiçbir ilgilisi yok. doktorlar siktirip giderse, öğretmenler tatil yapmayıp her gün her öğrencisine özel derse giderse, kuryeler ise maaşlarının bir kısmını okumayıp iş bulma tazminatı olarak geri verirse biz de bir gün zengin olabiliriz <333
11.10.2022 · 23. sıra
baykuseverim
10.10.2022 04:45 ~ 04:46