Sık geçen başlıklar

#öğretmenlerişbırakıyor 2

ekşi'de gör
herkes her meslek grubunun kendinden daha az çalışıp hakettiğinden fazla maaş aldığını düşündüğü için hepimiz gül gibi açlık sınırında yaşıyoruz <3 < 3

yemeksepeti kuryesi iş mi bıraktı?
okusaydı amk lise mezunu adam üniv mezunundan daha çok kazanıyor otursun yerine.

doktorlar iş mi bıraktı?
şımarık bunlar herkesi doktor olmak istedi olamadı sanıyorlar zaten dayak yemeyi de hak ediyorlar

öğretmenler iş mi bıraktı?
ağlaklar, üç tatil yapıyorlar ….

hepinizi gönülden tebrik ediyorum arkadaşlarım. ekonomik olarak bulunduğumuz halin bence de üretim araçları ile ne bileyim neoliberal politikalar falan ile hiçbir ilgilisi yok. doktorlar siktirip giderse, öğretmenler tatil yapmayıp her gün her öğrencisine özel derse giderse, kuryeler ise maaşlarının bir kısmını okumayıp iş bulma tazminatı olarak geri verirse biz de bir gün zengin olabiliriz <333
eğitim iş genel başkanı kadem özbay tarafından dile getirilen ve sonuna kadar desteklediğim eylem.

öğretmenliğin itibarını yükseltmek, özlük haklarını iyileştirmek için yapılacak olan eyleme ben öğretmenim diyen herkes destek olmalı ve katılmalıdır.

(bkz: 14 ekim 2022 öğretmene saygı eylemi)