bence öğretmen maaşları tamamen kaldırılsın veya yarısı imamlara verilsin. bir kısmı da okçular vakfına bağış. ohh herkes mutlu olsun. birileri milyonlarla oynarken, garibanın aldığı 3 - 4 bin lira sorun olmuş. ülkede öğretmenlere verilen değer budur. siyasal islam'ın sonuçlarını hepimiz görüyoruz.
(bkz: coğrafya kaderdir)
artık dua falan ederek süper güç oluruz. öğretmen maaşı hede hödö diye zırlayan şerefsizler de mutlu olur hem.
işin garibi, birilerinin hanımı euro bazında çanta alırken, ne idüğü belirsiz tipler boş yere 20 bin+ lira alırken bu beyaz - mavi yakalı kesimin dikkatini yalnızca öğretmenler çekiyor. ülkede büyük bir çomar yığılması var ve maalesef ki bu çomarları eleştiren kesim de çomar. böyle bir paradoksun ortasına gelmişiz.
31.08.2020 · 6. sıra
cekikgozlubiri
30.08.2020 00:00 ~ 04:34