Sık geçen başlıklar

zenginliğim doktor dövebilmek diyen milliyetçi 1

ekşi'de gör
adam haklı aslında bu ayak takımına doktorlar karşısında öyle bir güç verildi ki aşırı mutlu oluyorlar. adam senelerce okumuş dirsek çürütmüş, dünyanın en riskli işini yapıyor ama aldığı 2 asgari ücret. o kadar mutlu ediyor ki emek vermiş insanların sürünmesi bu çer çöp tayfayı anlatamam.