Sık geçen başlıklar

zelensky'nin savaşacak askerimiz kalmadı demesi 2

ekşi'de gör
bu arada düşün ki rusya türkiye'yi işgal ediyor ve hindistan'da bir internet sitesindeki rusçular bu işgali yorumluyor.

"abi ülkenin başına iett memuru bir imam hatipliyi getirirsen böyle olur"

"türkiye'de amerikan askeri üsleri var rusya tabi türkiye'yi işgal eder"

"rusya sonuna kadar haklı abi, türkler çok şımardı"

"rusya dibinde nato ülkesi istemiyor ve türkiye nato ülkesi olarak rusya'yı tahrik etti"

"kars ve ardahan zaten rus toprağıdır, türkler versin kurtulsun"

"türkler rusya'ya karşı savaşarak batıya hizmet ediyorlar"

"türkler rusya'ya direnerek emperyalizme hizmet ediyorlar"

"akp hükümeti zaten yolsuzluğa batmıştı, rusya en iyisini yaptı"

"türkler kürtlere zulmediyordu rusya onları kurtarmaya geliyor"

"türkler kıbrıs'ta işgalciydi zaten rusya en iyisini yapıyor"

"nato'cu türkler'e karşı rusya'yı desteklemeliyiz"

"türkler kendilerini avrupa ülkesi sanıyor ama türkiye'nin yeri rus mandasıdır"

"türkler rus mandasını kabul etmeyerek batıya hizmet ediyorlar"

"türk ordusu zaten emperyalist nato'nun bir parçasıdır. ruslar umarım onları yok eder."

işte bizim rusçuların entryleri okuyunca böyle bir atmosfer oluşuyor.