hâlâ beyninin %10’unu kullandığını sananlar var. siz %1’ini kullansanız ona da şükür.
tam kapasiteniz bu dostlarım kabullenin. kimse sizi sınırlamadı sadece kapasiteniz bu kadar. yüzde yok.
29.01.2018 · 48. sıra
ningen janai
28.01.2018 16:10