Sık geçen başlıklar

zamcı marketlerin fetö bağlantısının araştırılması 1

ekşi'de gör
şimdi 1,3 ya da 5 market zam yapıyorsa, kimse oralardan alışveriş yapmaz, batar giderler. insanlar enayi mi? ucuzu dururken, gidip zam yapan yerden alışveriş yapsın.
ha tüm marketler zam yapıyorsa, o zaman ya tüm marketler fetö bağlantılı ya da ülke ekonomisinde bir sıkıntı var.

yani siyaset bu kadar basit bir hamasetle yapılmamalı, yapılamamalı. ama demek ki bizim buralarda hala bir karşılığı var. üzülüyor insan, şu sözleri duyup, yukarıda benim yaptığım basit muhakemeyi yapamayacak insanların olduğunu bilince.

son olarak ben de kendisine sormak istiyorum, kimlik,ehliyet, pasaport vb. harçlardaki artış, imei kayıt ücretlerindeki artış, bunlar da bir gözden geçirilmesin mi?