ilk görüşte aşk diye birşey yoktur.
bir yerde okumuştum; "birisi sizi, tanıdığı ilk anda, hayatının merkezine koyup, bağlılık çalıştırmaya başladiysa; bu sizinle değil, kişinin kendisiyle, geçmişte yaşadıkları veya yasayamadiklariyla ilgilidir" diyordu.
sağlıklı bir durum olduğunu düşünmüyorum.
26.10.2020 · 29. sıra
petsisenindibindekicikinti
25.10.2020 01:48