Sık geçen başlıklar

zack snyder's justice league 4

ekşi'de gör
marvel'ın "bizim neden darkseid gibi karizmatik kötümüz yok yaaaa!" diyerek 1971 yılında dc çizgi romanlarında görülmeye başlayan darkseid'ı kopyalayarak iki sene sonra, 1973 yılında yarattığı thanos karakterini sinemada önce izlediği için "darkseid ne ya, thanos'tan kopyalanmış" diyen malların yorum yaptığı film.

(bkz: for autumn)
film bir öncekinin aynısı, superman neden siyah giymiş ha siyah giymiş ha altın sarısı yazanların olduğu başlık, o siyah kıyafetin ismi solar suite bir defa yaralarının iyileşmesi ve bedeninin yenilenmesi için güneş ışınlarını daha iyi absorbe etmesini sağlar, marvel fanboyları beğenmeyebilir ama film gayet eli yüzü düzgün olmuş.
ehe ehe snyder gömem prim kasam brom tayfasına ekmek çıkmaz burdan.
watchmen'den aldığımız tadı yıllar sonra bu filmden alacağımız aklıma gelmezdi. çok güzel olmuş.

dc evreninin en iyi filmlerinden biri. ayrıca,

--- spoiler ---

sondaki joker sahnesi muazzam ötesiydi. jokerimiz aynı joker ama suicide squad filmindeki joker ile bu joker kesinlikle farklı joker. o çekimler, diyalog, oyunculuk... ağlamıyorum, gözüme iyi bir yönetmen, oyunculuk ve sanat kaçtı...

--- spoiler ---
şuraya gelip "çöp" "kötü film" yazanlar detaylı yazsa da yorumlarını desteklese

amk botları