Sık geçen başlıklar

z kuşağının türk tarihinin en şanslı nesli olması 1

ekşi'de gör
y kuşağına da aynı muamele yapılırdı. bak biz aç geziyorduk şimdi yediğin önünde yemediğin arkanda diyorlardı. oysa mutlu olmak sadece yemekten ibaret değildi.
şimdiki nesil de internet bakımından şanslı olabilir ama ne yedikleri önünde ne de yemedikleri. pc bile alamayan zavallı bir nesil var önümüzde. çok zeki oldukları için de mutsuzlar. önlerinde o kadar çok ekonomik engel var ki üniversite bile okuyamıyorlar.
bu kadar imkanı olup bu kadar imkansız bir hayat yaşamak çok nadir denk gelir. o da maalesef bu kuşağa ve y kuşağına denk geldi.