14 senedir avrupa'da yaşıyorum.
cennet olmasa bile türkiye'den batıya doğru gidilen her yer yaşam standartları, fikir özgürlüğü, insana saygı ve insanca yaşam açısından türkiye'den çok çok daha iyidir.
güya temizliçi diye küçümsediğin o insanlar türkiye'nin öğretmeninden, doktorundan ve çok büyük çoğunluğundan daha kaliteli ve insan gibi yaşıyorlar.
not: içimi en çok parçalayan konu ise; bambaşka hayatlar yaşayacakken, bambaşka hayaller kuracakken, sırf türkiye'de doğduğu için, burada yaşamak zorunda kaldığı için, bu kaderi yaşamak zorunda olan milyonlarca tanıdığım, tanımadığım insanların, arkadaşlarımın ve dostlarımın var olduğunu bilmemdir.
05.01.2023 · 35. sıra
headless horseman
04.01.2023 18:48 ~ 19:55