analarında babalarında hayır olmadığı içindir.
he bu kuşağın benim de sevmediğim çok yönü var, ancak içlerinde bazı gencolar var ki harbiden zehir gibiler. içlerinden şu deprem zamanı günlerce uykusuz kalıp, çalışıp koşturan onca genç de var.
ayrıca cinsellik ve din gibi kavramlarda bizim y kuşağı yarak kürek tabular içindeyken bunlar genç yaşta tavırlarını da koydular. yalnız içlerinde ayarı tutturamayıp götü başı dağıtıp çeşitli hastalıkları taşımaya ve yaymaya son derece yatkın tipler de var o ayrı bir konu.
22.02.2023 · 12. sıra
deli ali 667
21.02.2023 00:00 ~ 02:24