aşırı konfor düşkünü mü? tamam bunlarla ben de kuşak çatışması yaşıyorum, anlaşamadığım çok nokta var, bunlar tartışılır da... ulan bu bebelerin yaşıtları yurt dışında cillop gibi yaşarken bizimkilerin hayatı sikilmiş lan. yurt dışı turunu, elektronik eşya almayı falan geçtim; kırmızı et yiyemiyorlar lan doğru düzgün! siz hayırdır olm?
tanım: konfor düşkünü oldukları zannedilenlerdir.
edit: hiç gidip hindistan, pakistan edebiyatı yapmayın bana! ulan çin'de bile şu an asgari ücret türkiye'dekinden fazla siz hayırdır olm? resmen rezil rüsva yaşamaya, lağım sıçanlarından beter yaşamaya alışmışlar ha.
24.06.2021 · 35. sıra
deli ali 667
23.06.2021 17:04 ~ 17:45