"siz busunuz! kazanırken de, kaybederken de…"
gene mağdur olmuşlar.
"siz busunuz" ne amk?
siz kim?
biz kim?
mesajı atan kim?
provokasyon olmadığı ne malum?
niye ötekileştirip nefret kusuyor, hedef gösteriyorsun?
mesajı atan muhalefeti mi temsil ediyor? biz de sizin cenahı destekleyen herhangi bir kişinin yaptığını/yazdığını size mi mal edelim?
diyelim ki gerçekten bu aşağılık twit tanımadığın, bilmediğin bir kişi tarafından atıldı. twitte hiçbir siyasi/ideolojik imge olmamasına rağmen; ki olsa da fark etmez, genelleme yapıp tüm muhalefete mal etmek edepsizliktir, terbiyesizliktir.
t: kendisine atılan(!) mesaj ile hedef gösteren provokatör bir twittir.
03.04.2024 · 5. sıra
boya takintisi olan adam
02.04.2024 01:15 ~ 05:57