türkiye'deki kargo şirketlerinin neredeyse tamamı özensiz,yalancı,üçkağıtçı...
o yüzden tarafsız olamıyorum...müşterinin tarafındayım!
hele bir de müşteriye küfür edilmişse...
04.12.2016 · 43. sıra
noksan
06:30