geçen yıl yaklaşık 20 ülkelik interbus yapmıştım. tur sonrası son nokta olan ankara'ya geldik otobüs garına yakın bir yerde dağıldık. valizimle birlikte eskişehire gitmek için otogara geçtim. biletimi almadan önce bi sigara yakayım dedim, kalabalığa şöyle bi baktım ve dedim ki;
-ulan harbi çirkin milletiz.
22.03.2017 · 39. sıra
armchair traveller
21.03.2017 15:04