Sık geçen başlıklar

yurtdışında yaşayanların türkiye'yi kötülemesi 1

ekşi'de gör
valla ben türkiye'deyken de kötülüyordum, ama abd'de yaşamaya başlayınca daha fazla kötüler oldum.

kötüleyenlere küfür eden yazarların ekseriyeti yurtdışında yaşamışlığı olmayanlar. zira başka ülkelerin yaşam şartlarını bilmeyince türkiye'miz adeta bir cennet!
hem maddi, hem manevi türkiye'de yaşamak amerika'da yaşamaktan çok daha zor. ciddiyim. ve bu kolaylığı, güzelliği, yaşamdan keyif almayı, yeşili, insanlarını deneyimledikçe; ''bunca yıl aslında hiç yaşamamışım!'' diyor, bir kez daha küfür ediyorum ırmağının akışına tükürdüğüm ülkeme!
nereli olduğumu soran insanlara ''turkey'' dedikten hemen sonra ''unfortunately''i ekleyerek vatan hainliğimi pekiştiriyorum.